luni, 30 mai 2011

Chestii de ultima ora ....

marti - 24 , miercuri - 25 mai , zona din padure dintre Izvoarele si Balta Verde , ceva mai jos de porcarie ( in dreptul bornei cu Km 860 ) : am dat la scrumbie atat de pe mal cat si din barca ( marti , cateva ore ) . Caldura mare monser , apa in crestere considerabila si binenteles si curentul de pe langa maluri . In cele 2 zile am luat undeva la 18 kg de scrumbie , cea mai multa de pe mal , la distante mai mici de 60 m . Taparinele folosite - cele produse si comercializate de mine - culori preferate , in ordinea eficientei : verde , alb , fosforescent , rosu , mov , ice flash .

joi - 26 mai , a fost un prieten tot in acea zona , a dat cu renumitele sabiki alb verde din comert si a luat vreo 12 scrumbii numai , ptr ca a fost incapatanat si nu a vrut taparine de la mine :)

vineri - 27 mai - am fost in acelasi loc , cu alti doi prieteni - personal am prins destul de putin insa m-am ocupat mai mult de partea de multimedia , adica poze si filmari . In sectiunea GALERIE FOTO & VIDEO veti gasi in aceasta dupa amiaza cateva filmulete de la fata locului . Cei doi prieteni ai mei au prins atat scrumbie cat si avat pe aceleasi taparine facute de mine , dar varianta fara biluta fosforescenta . De data aceasta culoarea campioana a fost galben si dupa amiaza , dupa ora 15 , cand s-a mai innorat , rosul . Unul dintre baieti a luat doar scrumbie - 130 bucati , de la ora 7 pana pe la ora 17 . De asemenea s-a mai prins binisor scrumbie pe o taparina din comert , care avea carlige No 12 , foarte putin incarcate , care defapt aveau pe ele doar o bucatica f mica de ceolofan alb .

In zona , scrumbia am observat ca mananca bine de dimineata pana in ora 8 si intre orele 12--17 si in primele 3 zile ale saptamanii ( atunci mai deverseaza , creste apa si implicit se fac si anafoare pe langa maluri ) .
Inca e plina de icre / lapti , deci nu a depus . Ma astept ca peste vreo 2 saptamani sa depuna si sa manace si mai bine , asa incat sa ne laudam cu recorduri de 300 ...400 de scrumbii , ca in zilele bune ale anilor trecuti .

Dupa ora 17 incepe recital de sarituri de avat , care insa a fost destul de greu de pacalit din cauza faptului ca zona este destul de bogata in obleti . Astazi am primit penele de marabou si restul de materiale necesare pentru taparinele de avat ... zilele ce urmeaza , o sa ma apuc sa fac niste " muste " / taparine de avat foarte bune , cu care sper sa am / avem rezultate f bune la avat in perioada ce urmeaza ... o sa pun si foto , cand sunt gata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu