luni, 16 mai 2011

Informatii proaspete

Am fost vineri dupa masa cu doi prieteni , cateva ore , la Pristol sa incercam scrumbia si taparinele produse de mine . Din pacate , nu am prins decat o scrumbie , la 5 m de mal pe culoarea verde si o stiuca , la plecare , in canal la un shad ( http://www.sovereignsuperbaits.co.uk/Lures/Soft_Baits/Shads/Manns_Shad/manns_shad.html#4inMannsShads ) , culoarea pink , cu care am prins deseori acolo stiuca .

Din discutii avute cu putinii oameni aflati la ora aceea la pescuit , am inteles ca saptamana trecuta au fost vreo 2 zile in care s-a prins la foc continuu ... pana in ora 12 si dupa ora 15 , pana pe la ora 19 , scrumbii pline de icre / lapti , la maxim 20 m de mal ... in ultimele zile insa , s-a mai ciugulit doar de dimineata , pana in ora 11...cate 3..4 scrumbii . Am incercat cred ca peste 15 modele , inclusiv din cele comercializate in magazine , fara rezultate , cum am mai spus . La plecare , am trecut prin port pe la Gruia , unde situatia era aproape asemanatoare , spaland putin rusinea doar cei care dadeau din barci , si care au mai prins cateva bucati , dar totusi f putin fata de anii trecuti.
Ieri au mai fost niste prieteni , cu barca , tot la Gruia . Baietii au avut si sonar la barca si au identificat bancuri frumusele de scrumbie in zona , dar in zadar pentru ca nu punea deloc gura , aflandu-se in situatia ca dupa o zi depescuit din barca sa nu prinda nici macar una , ci doar sa le vada pe display ul sonarului . Astazi , au luat cateva , in urma unui joc vertical al taparinei , pe fundul apei , chiar langa barca .. doar cateva....

Concluzii : scrumbia este in zona , insa fie apa este inca rece si nu mananca cum trebuie , fie pana cand nu depune , doar se invarte prin zona si nu baga taparinele in seama . Probabil ca momentul in care va incepe sa manance va fi furtunos , si se va prinde foarte bine catva zile bune . Dupa parerea mea , poate va mai trece o saptamana..chiar doua , pana cand putem spune ca prindem scrumbie . Nivelul Dunarii in zona cred ca este cu vreo 3..4 metri mai scazut decat anul trecut , in aceeasi perioada .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu