miercuri, 7 septembrie 2011

Pescuit pe Nistru , in nordul Basarabiei 1

Doar ce am revenit din concediu si , intrucat incepe perioada avatului , ma grabesc sa aduc ceva informatii pentru iubitorii acestui stil de pescuit.
In schimbul a 300 lei moldovenesti ( 80 RON ) am obtinut un permis de pescuit moldovenesc. Am fost cu un prieten de familie de acolo cateva zile la pescuit , in nordul Moldovei , pe Nistru , mai exact in dreptul localitatii Soroca . Apa destul de curata , cu ceva iarba insa la mal . Maruntis la greu ... si implicit si peste mare , care venea in mal dupa el .. avat , stiuca , somn . Plescaielile nu conteneau , indeosebi seara dupa ora 18.30 . Prietenul meu mi-a aratat ceva deosebit de nalucile noastre , cu care se pescuieste cu precadere in Rusia dar si la ei la avat , cu rezultate exceptionale ... pai hai sa vedem , am spus ... am incercat toate lingurile si rotativele ce le luasem la mine , fara rezultat ... in decurs de vreo 50 minute , le schimbasem toate , el insa ramanand cu aceeasi naluca , cu care a si prins vreo 8 avati , intre 4 si 5 kg bucata ... impresionant ... In cele din urma am luat si eu una din trusa de la prietenul meu , insa deja trecuse perioada optima . Am prins in cele din urma si eu o stiuca de 11 kg , care s-a repezit de la 3..4 m de mal , din iarba si care m-a facut sa-mi stea inima in loc .
Este vorba despre o naluca care am inteles ca numai de pe la Moscova se poate procura. Naluca cu pricina am primit-o cadou , pentru a-i testa calitatile si pe Dunare la noi , urmand sa-mi mai trimita vreo cateva bucati , in cazul in care se dovedeste la fel de eficienta . Am reusit si am gasit pe niste site-uri rusesti cateva foto cu aceasta naluca ... foto aflate mai jos .
Astept sa inceapa sa se prinda avat pentru a-i face o proba si la Dunare acestei minunatii de naluca .

Un comentariu:

  1. Da naluca minune cu elice care la noi in tara nu a dat rezultate, si nici la ei. Cu rotativa i-am umilit pe amaratii aia de pe Nistru.

    RăspundețiȘtergere