luni, 17 decembrie 2012

Iarna , la pescuit cu muste artificiale


    Iata ca a sosit si iarna cu mantia ei de zapada ce a albit totul in jurul nostru. Multi dintre pescari au inceput deja activitatea de curatare a betelor, de curatare si ungere a molinetelor pentru anul viitor. De multe dintre ele si eu m-am apucat , insa echipamentul de pescuit cu taparina cu muste artificiale este inca exploatat si asta doar pentru distractie si pentru a va arata ca si iarna se poate prinde peste la muste artificiale.
   Vineri a fost o zi foarte geroasa , insa m-am incumetat sa ies la o partida de o ora de pescuit cu muste , avand experienta anului trecut cand la fel, am prins ceva pestisori .
    Am folosit o taparina cu muste diverse , legate pe carlige No 14 , ceva cam mari ce-i adevarat ptr obleti dar numai bune ptr avatei . In galeria FOTO / VIDEO veti gasi si un filmulet de vreo 30 minute in care veti vedea rezultatele.
 
Filmul se poate viziona si daca dati click pe :

Iarna la pescuit cu muste artificiale


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu