luni, 17 iunie 2013

Scrumbia la Pristol - 16.06.2013

In acest weekend am iesit pe la Pristol pentru un pescuit stationar la scobar . Pe malul apei am intalnit si sambata si duminica dimineata pescari care inca incercau la scrumbie , prinzand intre 3..4 kg .
De asemenea scrumbie se mai prinde si la plase. Am stat de vorba cu oamenii si toti mi-au spus ca este in zona insa apa este mult prea mare si tulbure ca sa manance bine. O alta problema o reprezinta faptul ca nu are icrele inca formate pentru a le depune , lucru confirmat de toti cei cu care am vorbit si care au prins scrumbie in ultimele zile. Se pare, deci , ca scrumbie se va prinde dupa ceva vreme , dupa ce va scadea apa, se va incalzi , se va mai limpezi si doamna va termina cu depusul icrelor. Toti pescarii localnici , atat cei sportivi cat si comerciali spun ca va iesi in mal si va manca bine dupa ce va depune icrele.
Deci, mai asteptam ... au mai fost ani cand s-a prins scrumbie si in iulie...chiar august si din cauza vremii , se pare ca si acesta va fi un an foarte intarziat din punctul de vedere al sezonului de pescuit la scrumbie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu