joi, 7 mai 2015

Pescuit la scrumbie 2015


     Asa cum am promis, doresc sa informez ca a inceput sa se prinda foarte bine scrumbie in zona Mehedinti ... Ca si locatii , in zona Pristol se prinde cate ceva de pe mal, in portul de la Gruia se prinde bine de pe mal, iar in zonele Izvoarele - Balta Verde, de asemenea , se ciuguleste de pe mal. Fiind cota relativ mica a apei , apa limpede ,  cel mai bine se prinde din barca , ancorat in curent la 100 m de mal. Ca si zona recomandata pentru pescuitul din barca este cea cuprinsa intre portul de la Gruia pana sus la Balta Verde , unde se unesc cele 2 brate ale Dunarii ( km 861 ) .
   Ca si comportament, am observat ca este acelasi care l-a avut si in anii trecuti cu apa mica si limpede ... prefera dimineata pana la ora 10 ...10.30 culoarea verde , dupa care am prins foarte bine pana in ora 15 cu culorile rosu si negru . Daca acum 4 ani am crezut ca a fost o intamplare ca am prins bine la culoarea negru , iata ca anul acesta s-a confirmat inca o data ca pe apa limpede , culoarea negru face treaba foarte buna. Cat despre rosu, teoria a fost confirmata de foarte mult timp.

   Atentie ! Conform ordinului de prohibitie, nu aveti voie sa pescuiti decat de la Gura Timocului in sus , catre Portile de Fier 2 , si asta cu avizul Politiei de Frontiera Mehedinti pus pe permisul de pescuit, aviz care se obtine de la Turnu Severin, de la frontiera ( aveti nevoie sa lasati acolo o copie xerox dupa chitanta + buletin ) . Vizele se elibereaza intre ora 9 si 17 .

Fir intins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu