duminică, 24 aprilie 2016

Prima incercare la scrumbie 2016


   In urma unor informatii primite, vineri, 22 aprilie am hotarat sa facem o incercare la scrumbie. Am inteles ca a inceput sa ajunga in zona Gruia, Izvoarele asa ca ne-am luat " jucariile " si am plecat la drum. Am plecat de vineri seara pentru a ne pregati / instala barcile , tabara , pentru a ne intalni cu niste prieteni la un gratar si a incerca si seara . Sambata dimineata am iesit pe apa in jurul orei 7 insa prima scrumbie am prins-o abia la ora 10 cand s-a ridicat soarele bine pentru a incalzi putin apa care avea doar 15 grade ( la suprafata ) conform datelor de pe sonar. Pentru aceasta perioada rezultatele au fost satisfacatoare , urmand sa revenim pe apa atunci cand va incepe sa se hraneasca intr-un mod mai activ .

   In galeria Foto / Video puteti gasi si un material video , aferent acestei iesiri .



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu