luni, 11 iunie 2012

Pescuit la Pristol 8-10.6.2012

Am fost in acest weekend la Pristol la peste , in principiu dupa scobar . Vineri dupa amiaza s-a luat binisor, pana in 6..7 kg de persoana. Sambata insa am luat 4 scobari iar duminica numai 2, cand a si scazut apa f tare . Am dat la placa , insa ne-a terorizat floarea dunarii si petrisorul . Scobarul mananca dupa ora 14 , insa cum am mai spus , din ce in ce mai rau ...
Din cate stiu , se ia noaptea platica la arici ( cum dau satenii de acolo ) insa cred ca pe feeder s-ar face treaba buna. Platica au luat alti pescari si pe placa , chiar bucata la 2 kg .
Duminica au fost destul de multi pescari , multi pescuind la scrumbie care inca se mai e prin zona ... cate 4..5..6 bucati , dar marunte - masculii .
Avatul in jurul pranzului sare in draci in mal insa nu pune gura la nimic altceva decat obleti .
Pentru adeptii crapului , acesta este parca turbat : de dimineata pana spre ora 14 a sarit ca la delfinar deasupra de ciocolate ... problema este ca undeva la 200...250 m de mal.
Sambata am plecat in jurul pranzului la scobar de acasa si am vazut in canalul de irigatii o panza neagra de caras , trecuti bine de palma , stand la suprafata , chiar langa peretele statiei de irigat . Duminica dimineata pana a merge la placa, am dat acolo pana spre ora 8 . Am luat un singur caras la vreo 700 g si m-am ales si cu o ruptura de la un crap de vreo 2 kg , care nu l-am putut scoate din pricina ierbii .

In rest .. soare si caldura la greu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu