luni, 1 august 2011

Pescuit la clean pe coada lacului Mraconia

Saptamana trecuta , de joi dupa masa pana duminica seara am fost pe dunare . am stat in zona eselnita- mai exact in ogradena.
Am nimerit primele 2 zile ploioase , si totusi , cu pelerine am urcat pe raul ce se varsa in lacul Mraconia in sus . Am urcat cam 10 km , multe galdane adanci si promitatoare de pastrav si clean , insa apa era f tulbure din pricina ploii . Am fost totusi bucurosi de aerul curat care l-am respirat si frumusetea locurilor .
Sambata seara , pe la ora 19.00 am urcat cu barca la coada lacului Mraconia unde se varsa paraul in lac , parau care se desparte in 2 canale inainte de a se varsa in lac. Am coborat din barca ( apa putin peste genunchi - e platou ) si am tatonat zona dintre varsarea celor 2 canale la lingurite , voblere , muste. Am prins catziva bibani frumosi la lingurite , insa spectacolul l-am avut la mustele artificiale legate pe carlige no 14 , pescuite in stil taparina cu cate 2 carlige si cu buldo ... am prins rosioara , clean ... aproximativ 7..8 kg de caciula . Cleni la sfert de kil...chiar trecuti de kil , faceau ravagii in randul mustelor . Nu-i mai pun la socoteala pe cei trecuti de 20..25 cm , care dadeau la fiecare lansare si care i-am eliberat. Majoritatea i-am prins pe langa malurile interioare ale canalelor , la apa mica , de maxim 3 palme . Colegii au prins si la apa mai adanca cleni maricei , la rotative .

Am incercat sa urcam cu barca si pe brate ,mai sus . Era plin de clean , insa barca fiind mare , facea totusi galagie si am renuntat la idee .

Zona extraordinara , superba chiar , de iesit la iarba verde cu cortul , dar si loc f bun de pescuit .
O sa revin si cu ceva foto facute intr-una din zile ... aparatul l-am luat doar cand am fost in plimbare pe lac , deoarece nu am vrut sa-l dau momeala la pesti :) in timpul drilurilor cu clenii de mraconia.