marți, 17 aprilie 2012

Informatii de ultima ora

Intrucat multi clienti , si nu numai , intreaba de scrumbie , iata cateva detalii .
Am fost de Paste la tara , la Pristol. Duminica seara de la ora 18.00 pana la ora 21.00 am fost pe malul Dunarii sa vad cum se prezinta scrumbia. Acelasi lucru l-am facut si luni dimineata intre ora 6 si 9.30 . Constatari : scrumbia a ajuns in zona , cel putin varfurile. Spun asta deoarece atat seara cat si dimineata juca foarte multa la 20..30 m de mal. Am incercat cu diverse modele de taparine , dar nu am avut nici o prezentare, atat seara cat si dimineata. Am intrat putin cu cismele in apa , seara , si mi-au inghetat imediat picioarele. Se pare ca apa este inca rece si acesta este motivul pentru care nu mananca ,,,sau cine stie ce o mai avea. Este clar ca a ajuns , dar nu mananca. Acest lucru mi l-au adus la cunostinta si alti pescari , comerciali, din zona Gruia .. joaca in draci , dar nu pune gura. La plase s-au prins destul de multe si numai bucati mari la 40 cm. Momentul in care va incepe sa manance, depinde zic eu doar de temperaturile care urmeaza .

In momentul in care scrumbia va incepe sa manance, cu siguranta ca voi posta .

Un comentariu:

  1. alte vesti nu mai ai , Marius? Pe la Calafat a inceput sa se prinda, dar slab . in alte zone care mai e situatia?

    RăspundețiȘtergere