vineri, 18 mai 2012

Pescuit scrumbie 2012 - 2

Miercuri am iesit din nou la scrumbie , desi vremea era destul de capricioasa ... putin vant si o ploaie mocaneasca. Intrucat cunosc destul de bine locurile si structura fundului apei , am ales ca si locatie tot zona Izvoarele, acolo unde am iesit si prima oara si am facut si filmul .
Am intrat cu o barca , ancorandu-ne in curent , undeva la 100 m de mal. De dimineata , pana in ora 11 a mancat ceva mai slabutz , culoarea prinzatoare fiind verdele.


Au dat de asemenea rezultate si taparinele obisnuite , cu verde insa acest model a fost mai prinzator. Catre amiaza a inceput sa manance la taparinele cu galben, normale . In jurul orei 13 am bagat o taparina galbena , cea de mai jos . Primele 7..8 maini , direct cate o scrumbie sau cate doua dupa care a stagnat .


In jurul orei 14.30 a inceput sa manance bine pe deja consacrata culoare rosu. Vazand ca-i place rosu din taparinele clasice , am pus imediat taparina rosie de test. Am prins cu ea pana spre ora 16.45 cand nu a mai vrut sa manance mai deloc si am plecat acasa .




Rezultatul acestei zile...aprox 9 kg de scrumbie. Poate nu este atat de mult comparativ cu alti ani , insa ma bucura faptul ca taparinele se dovedesc foarte bune , mai cu seama aceste modele noi care au trecut cu brio testele. Desi necesita mult mai mult timp la confectionare decat cele obisnuite , iata ca se dovedesc excelente si cu siguranta de anul acesta, pentru sezonul viitor vor intra in lista modelelor disponibile. Un alt detaliu legat de vreme- se pare ca scrumbia merge foarte bine pe vreme inchisa , chiar ploioasa . Desi cu o zi inainte plouase foarte tare in zona , toata ziua, domnii de acolo prinsesera foarte foarte bine , ajungand si la 17 kg de persoana - DE PE MAL .
In acest weekend urmeaza sa mai fac o iesire , cand sper sa am posibilitatea sa mai fac si un material video.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu