joi, 24 mai 2012

23.5.2012 - Pristol

Ieri am fost pe la Pristol sa incercam si in acea zona la scrumbie. Obisnuiti de la Izvoarele cu scrumbia care incepea sa manance bine catre amiaza, am ajuns in jur de ora 10.30. Pescarii locali ne-au spus ca daca se prinde , se prinde pana in ora 9...9.30 . Oricum, nimeni nu avea mai mult de 5..6 scrumbii prinse de dimineata. Am incercat totusi caci nu plecasem de acasa sa ne intoarcem. Pana la ora 15 am luat in 3 oameni 5 scrumbii ... toate prinse la taparina cu cauciuc rosu . Am inteles ca nici pe la Izvoarele nu mai mananca.
Concluzii :
1. Abia acum are icrele aproape formate de depus si pana cand nu le da afara nu mai mananca sau vremea este prea rece , racindu-se si apa .
2. Marti - apa exagerat de crescuta .. miercuri .. la extrem de mica ... asta seamana a viitura, care este posibil sa fi luat bancurile si sa le fi impins in jos .
3. Pur si simplu bancurile au luat-o inapoi spre mare , astfel explicandu-se si faptul ca a inceput sa se prinda bine pe la cetate, calafat , rast ... in jos ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu