joi, 2 mai 2013

Prima iesire la scrumbie in 2013


   Ieri , 1 Mai fiind am decis sa iesim in natura la un gratar si unde altfel decat pe malul Dunarii ar fi fost mai indicat .. ? Daca tot am ajuns acolo , am incercat si la scrumbie , desi in zorii zilei nimic , nici o saritura, nu trada prezenta acesteia in zona. Totusi , am incercat si am reusit sa prind in jurul orei 9 o scrumbie pe o taparina rosie de tip viermisor , undeva la 7..8 m de mal , nu mai mare de 400 g .
   Catre ora 11 a prins si sotia inca una , tot cu o taparina de tip viermisor dar de culoare galbena, ceva mai mare decat a mea, spre 700 g , o scrumbie foarte frumoasa .
   Aceasta a fost toata scrumbia prinsa ieri. Au mai fost si alti pescari, in zona Gurii Timocului , insa nu a luat nimeni mai mult de 2 bucati .. in total , maxim 10 scrumbii prinse acolo ieri la 20 oameni , pe aprox 500 mteri de apa .
   Din discutii cu pescarii din zona , am concluzionat ca va mai dura cel putin 2 saptamani pana cand scrumbia va ajunge in zona , dat fiind faptul ca apa este inca mare si destul de tulbure.


















 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu