joi, 26 mai 2011

Cateva concluzii :

-- Culorile " castigatoare " in conditiile de apa curata si soare au fost : verde , fosforescent , rosu , alb . De asemenea , cele facute in stilul lacusta cu alternarea culorilor , au facut treaba minunata.
Spre seara , cand s-a innorat si s-a mai intunecat putin am luat si pe mov si fuschia .
-- PENTRU CEI FIXISTI !!!! NUUUU CONTEAZA CULOAREA CARLIGULUI , DOMNILOR . Important este ca acesta sa fie mai moale putin , pentru a nu se rupe in agatatori si f f bine ascutit . Personal , am facut cate 3..4 taparine , din fiecare culoare , pe carlige diferite - rosu, galben , alb si carlig cu ochet ( de musca ) . Cand am dat cu taparina verde ( de exemplu ) , NU A CONTAT CULOAREA CARLIGULUI . Cele de musca au fost cele mai bune ( dealtfel si ceva mai scumpe decat celalalte ) . Subtirele in carne , in comparatie cu celalalte , putin moi si al naibii de bine ascutite , de culoare argintiu spre gri , au facut ravagii . Deci daca va mai duceti in magazin , sau daca luati din alte parti , urmariti calitatea carligului si nu culoarea lui . Am avut clienti carora le-am recomandat si alt tip de carlige si care au spus ca daca nu le pun rosii , nu mai vor taparinele .. ei bine , iata ca nu e chiar asa .
-- daca cineva mai are intrebari , il astept la rubrica sugestii ...comentarii sa scrie acolo , si-i voi raspunde . De preferat ar fi ca sa lasati si un nume sau o adresa de email ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu