joi, 3 noiembrie 2011

Pescuit la Rotunda- Izvoarele - Mehedinti

Am fost astazi la o partida de stiuca la ferma rotunda , loc izvoarele jud mehedinti. Baltile f bune , oferind de-a lungul timpului partide remarcabile , tinand exemplare de stiuca f frumoase. Am pescuit pe balta din spate , unde se afla localizate cele mai frumoase exemplare , de pana la 10 kg. Din pacate , putine locuri cu apa curata , marea majoritate a suprafetei fiind acoperita de iarba care iesea si cate o palma deasupra de apa- creasta cocosului. Din pricina secetei nivelul apei a scazut ramanand astfel iarba peste apa. Am putut folosi doar linguri antibradis , insa nu am avut nici un atac. In locurile cu apa mai curata am folosit si voblere de suprafata , rezultatul fiind acelasi - nici o stiuca. Am inteles de la administrator ca ar fi in perioada de schimbare a dintilor si acesta este motivul pentru care se hraneste atat de prost.
In schimb , langa mal unde am parcat barca , am identificat pesti jucand frenetic la suprafata apei. Am incercat la pluta cu viermus fara rezultat. Am dat piciorusul mic , de o palma si au inceput sa se infiga...manca pe suprafata si am avut surpriza sa vad ca sunt rosioare. Am scos din trusa o taparina cu muste legate pe carlige No 16 , predominand culoarea rosu in ele , cum le place rosioarelor. Bineinteles ca au urmat vreo 3 ore in care am facut scurta la mana , prinzand peste 5 kg de rosioara la musca.
Iata de ce este bine sa ai intotdeauna la tine si o taparina..doua , indiferent unde mergi la pescuit , pentru ca , vorba romanului , nu sti ... unde dai si unde crapa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu