marți, 1 noiembrie 2011

Pescuit pe Dunare Pristol - Mehedinti

Activitate saptamana trecuta la Pristol , Mehedinti :
*** luni - la cozia la slep - 20 kg avat prinse de o singura persoana , la pilker , conditia de baza fiind sa arunci minim 80..90 m . Voi puncta doar ceea a fost mai deosebit ... s-au luat si alte capturi , dar cate 2..3 bucati intre 2 si 4 kg .
*** marti - acelasi loc , aceeasi persoana - 12 kg avat , acelasi pilker .
*** miercuri -- 2 saci de scobar prinsi de 3 persoane - nu pe placa , cum s-ar astepta multi ci folosind bulgari de nada cu huma , aruncati la adancime mai mare - locul : aproape de padure , spre gruia , unde se scurge de sus un paraias .
*** joi -- asemenea ca luni , marti , in acelasi loc la cozia - un pescar din cozia a prins un avat de 10 kg .
*** vineri ... am fost personal la slep la cozia - 2 avati de cate 4 kg . prinsi la taparina stil scrumbie ( facuta de mine ptr avat cu pene din gat de cocos , colorate cu diverse culori ) , in capatul careia am pus kastmaster de 50 g ptr aruncari lungi. a muscat pe penele de culoare neagra si pe cele albe .
am avut si unul scapat , ceva foarte mare , pe care abia am putut sa-l tin maxim 1 minut in drill ... ma gandesc la un somn de 15..20 kg , care a dat pe kastmaster .. dar a fost ceva cu care nu m-am mai intalnit de cand pescuiesc ... sa tii cu ambele maini de batz sa nu ti-l smulga si sa nu poti slabi mai mult frana ... toti din jur se uitau cum cocosa batzu ( ET SpinBlade 3,3 m - 30-80 g ) fara sa poata sa schiteze sau sa zica ceva . Probabil ca i-a scapat din gura si dus a fost . Am coborat la lasarea serii jos , la cazemata zmolita , pt cei ce stiu locurile .. am bagat vreo 5 bete pe carasel viu la somn ....salau ... si am dat si la pipait la salau langa cazemata ... pietre multe , capete lasate la greu si un strap de 500 g luat . Pe la ora 23.00 s-a infipt si un somotel de vreo 1,5 kg la carasel , singurul dealtfel pana la ora 2 cand am stins focul si am plecat acasa.
**** sambata dimineata - apa a crescut f mult peste noapte , deci clar ca varianta avatului picase , care-si schimba imediat pozitionarea odata cu cresterile/scaderile mari de apa .... asa ca am ales stationarul la canalul de irigat . ... pe vierme , am luat vreo catziva bibani trecuti binisor de palma, vreo 4 ciortanei la 500...600 g si vreo 3 kg de carasel , dintre care catziva trecuti la talia de " lipani "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu