vineri, 9 decembrie 2011

Pescuit platica pe Dunare la Pristol

Se pare ca nu mai este de actualitate info legata de platica... a mancat bine in ultima luna , intre Pristol si Gruia. Am fost duminica .. de la 9 dimineata pana la 12 noaptea ... am dat cu 2 bete pe feeder si 2 cu arici normal , cu viermusi , boabe si mamaliga ... o singura trasoare , seara pe la 8 si aia ratata . Pe viermusi intra numai guvid marunt .
Unul din guvizi i-am pus p o montura de fund si am luat p la 9 jumate un salau de aproape 1 kil .
Tot malul era impanzit de bete ... dupa cum se poate vedea si din foto . La vreo 70 bete care erau in zona , s-a luat un singur caras si o platica . De vina se poate sa fie si temperatura care a fost . La ora 23.00 , m-am uitat pe comp masinii si arata 12,5 grade .. uimitor nu ? pentru o noapte de inceput de decembrie . In perioada in care se lua platica si scobar erau pana la -7 grade .... In schimb , am vazut f multi " tarani " atat la propriu cat si la figurat , care pe timpul zilei dadeau la coasa .. cateva platici , soreti si un avat .. si o suta de mii de plumbi rupti intrucat in zona resp sunt niste pietre destul de maricele sub apa . Mai mult , la un momentdat , au aparut niste tigani cu barca si cu o ancora cu funie , care periau zona , in cautare de pilkere, ancore, taparine si alte naluci agatzate pe fundul apei ... au scos baietii suficiente cat sa-si cumpere un batz sau o molineta bunaaa cu banii de pe ele ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu